2009. szeptember 27., vasárnap

A Weöres: Médeia c. monológot meghallgathatjátok előadásomban a www.civilradio.hu-n. ott keressétek ki a páratlan hét szombat 16:00-17:00 Kultúrkoktél adást a műsorarchívumból. még két hétig letölthető. szerintem ezt a szöveget sose mondtam jól és egyre rosszabbul mondomm.
Aki látta szept. 21-én a treffOrt kertben a Múzsák Művészete programban, az a látványában is gyönyörködhetett. amúgy a www.prae.hu-n, http://programkert.prae.hu-n és a www.programkert.blogspot.com-on arról az előadásról is van fönt anyag. 'Sorozat művész nőkről, akik hivatásból formálják a világot'. Ez volt a megtisztelő része.. Úgy érzem, hogy még dolgoznom kell vele vagy egyszerűen föladnom. Nem sikerül 'megfejtenem' ahogyan Gosztonyi János felesége Thirring Viola asszony, beszédtanárom emlékeztetett rá oly sokszor. Rá kell jönnöm újra és újra, hogy mennyire igaza van. Nem mondom jól, mert nem fejtettem meg. Pedig három éve már a lelkemben van ez a Médeia és mégse lett az enyémmé még. Ráadásul Bizottságot is énekeltem a végén. Meg szomorkodtam szerelmi életemen. szóval áááh...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése